6. Recursos i materials de suport a l’aprenentatge

L’assignatura inclou la «Guia del treball de final de màster», que constitueix una eina fonamental per a orientar l’estudiant en l’elaboració del TFM. S’hi presenta el procés detallat de desenvolupament de l’assignatura i del projecte de l’estudiant, al costat d’una sèrie de plantilles de les activitats i instruments metodològics com a suport a la realització de certes accions específiques.

D’acord amb el tipus d’assignatura, els recursos pertinents i necessaris per a cada projecte seran seleccionats per l’estudiant en la biblioteca virtual de la UOC i internet, i en la institució de referència del projecte, com a part de les activitats pròpies del desenvolupament de tot projecte fonamentat rigorosament.