1. Presentació i descripció

Dins del conjunt d’activitats d’aprenentatge que conformen el màster universitari d’Avaluació i gestió de la qualitat a l’educació superior, el treball de final de màster (TFM) és, sens dubte, una de les més importants. Situat en el tram final de la formació, el TFM es defineix com un treball de caràcter individual que s’ha de presentar i defensar davant d’una comissió avaluadora. Permet a l’estudiant aprofundir en un tema del seu interès relacionat amb els continguts del màster. Ha de ser un treball original, fruit de la labor personal de l’estudiant, sota la guia i orientació d’un/una tutor/a. Representa una càrrega de dedicació de 12 crèdits ECTS (300 hores). La realització completa del TFM i la seva defensa es porten a terme en els terminis de la sessió de matriculació.

Amb l’elaboració i defensa del TFM, s’espera que l’estudiant demostri que ha aconseguit els objectius d’aprenentatge i les competències treballades en el conjunt de mòduls, matèries i assignatures del títol. De manera concreta, l’estudiant desenvolupa competències relacionades amb la planificació, l’anàlisi, la resolució de problemes, la comunicació de resultats i l’autoavaluació.

Aquesta guia inclou les seccions següents: els objectius i competències de l’assignatura, la naturalesa i modalitats del treball de final de màster, una descripció dels rols i les funcions, el detall del desenvolupament de l’assignatura, els recursos i l’explicació del procés d’avaluació. Així mateix, aquesta guia constitueix una eina fonamental per a orientar l’estudiant en l’elaboració del TFM i per a desenvolupar les competències previstes en l’assignatura.

Darrera actualització 11/10/2022